poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zabawkowo


Marta dostała od dziadków takie oto cudo, mówiące, kichające i z bijącym sercem. 
Mi najlepiej podoba się śmiech przy dotknięciu stopy, 
a córeczce, gdy śpiewa la la la na melodię z bajki o kucykach. 
Zabawka ma także różne PRZYRZĄDY do leczenia. 


Wieczorem dziecko kładzie się w łóżku i prosi:
- Daj mi kucyczka z wszelkimi NARZĄDAMI 


"My little ponny" to ulubiona bajka mojej córki, po "Goergu", który teraz nie leci.
 Za to obie uwielbiamy bajki "Świat małej księżniczki" i "Marta mówi" ;-)
 A Wy co lubicie, tzn Wasz dzieci? ;) 


3 komentarze:

  1. Ta mała Małpka to i nasz przebój :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas:Olinek Okrąglinek, Marta ,Bolek i Lolek,potem kucyki i film o Barbi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. że tak powiem dzordz jest fajna bajka sama ja lubie , ale juz nie puszczaja na mini mini , uwielbia kucyki , zbiera ubiera i oglada , ale ostattnio w szkole moda na te potwory monster high to juz mama kup mi lale matko kto to wymyślił

    OdpowiedzUsuń