wtorek, 29 stycznia 2013

Dialogi

- Mamo, a Ty lubisz zimowe emocje?
- Nie tylko zimowe.
- Letnie są lepsze?
- Czasem...


- Córeczko o czym tak myślisz?
- Bo ja się zakocham, ale na wszelki wypadek myślę w kim. No wiesz, jakby co.


- Mamoooo!! Twój tatuaż się nie zmył?!
- Mój jest niezmywalny, mówiłam ci już.
- Nawet w wodzie?!
- W wodzie, w czymkolwiek. Nie da się go zmyć.
- Nigdy się zmyje?!
- Nigdy. Widzisz była młoda, głupia, chciałam tatuaż i mam,* a jak mi się znudzi to zmyć go nie można. Jak Ty będziesz kiedyś chciała, to lepiej mnie zapytaj, pomogę ci wybrać. Poza tym, jeśli ktoś robi tatuaż to może się zarazić zarazkami z brudnych igieł, trzeba wszystko sprawdzić, zanim..
- Mamo, ale ja nie chcę tatuaża!

* nie żałuję, że mam i gdzie mam, żałuję, że jest taki sobie, a nie piękny. Teraz są takie cuda, a 15 lat temu studia tatuażu to nowość, kolega mi zrobił :) nie jest źle, ale nie jest też dobrze.

4 komentarze:

  1. No tak - mama robi wywód na temat posiadania tatuaża - a córa raz dwa ucina mowę :)
    Że Ty jesteś w stanie zapamiętać te wszystkie teksty Tusi to szok! I tak pewnie wszystkiego tu nie publikujesz, bo pewnie byś tylko pisała i pisała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego założyłam bloga, coś tam opowiadałam koleżance z pracy, a ona się śmiała i powiedziała "zapisuj to sobie, bo za parę lat będziesz jej chciała opowiedzieć i zapomnisz." Czasem zapominam po paru dniach, dlatego staram się na bieżąco pisać to, co mnie bawi. Ale czasem zapominam, np wczoraj Marta coś palnęła, opowiadałam to rodzicom, a sama już zapomniałam już :-(
      Niektóre rzeczy nie nadają się do publikacji, ja jak słucham córki siedzącej na tronie i jej opowieści o kupach to padam ze śmiechu, ale rozumiem, że nie każdego może to bawić.

      Usuń
  2. heh szkoda ze nie pokazałaś foto tatuażu ja mam tez taki na stopie za 40 zl ale chłopak chyba za mało się upił bo ponoć po pijaku najlepiej mu wychodzi no cóż mam bagno na stopie nie tatuaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdę zdjęcie jakieś to wstawię ;) chciałabym poprawić, przerobić, ale szkoda mi kasy na to

      Usuń